عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

بسم رب المحبوب؛
آدرس کانال و پیج های ما در تلگرام:

عاشقانہ هاے حلال:

tel & insta: @asheghaneh_halal

خادم مجازے:

tel & insta: @khadem_majazi

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مرداد ۹۶، ۱۹:۱۰ - فاطمه
    واقعا
نویسندگان

خاطره 47 (فراخوان 1 = 1 + 1) / جای خالی همسر

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱ ق.ظ

جای خالی همسر

یک هفته ای بود که دندون درد امانش رو بریده بود و فرصت رفتن به دندونپزشکی رو نداشت...

بالاخره رفت دندونپزشکی؛ اما چون عصر بود و کلینیک شلوغ بود، کارش خیلی طول کشید...

منتظر بودم تا ساعت 9:30 شب خودش رو برسونه خونه؛ اما...

زنگ زد و گفت کارم طول کشیده ؛ دو تا راه دارم :

یا اینکه خودم رو با مترو برسونم خونه که تا برسم ساعت 11 شبه...

یا اینکه باید برم منزل بابام اینا که نزدیک کلینیکه ...

می خواست بدونه نظرم چیه ...

گفتم برو خونه ی بابات اینا .. من و بچه هم خونه ایم و خواهرم هم طبقه ی بالاست ... 

اگه کاری داشتیم بالاخره مردی تو ساختمون پیدا میشه....

...

شب سختی بود...

من و یه بچه ی کوچیک تو خونه بودیم و جای خالی همسر...

شبا هم که خونه ی بدون مرد، یه غربت خاصی به خودش می گیره...

...

دلم گرفت... اما یه لحظه به خودم اومدم...

یادم افتاد به اون روزایی که به مسافرت می رفتم تا کمی پیش مامان بابام توی یه شهر دیگه باشم...

تازه فهمیدم همسرم چه از خود گذشتگی داشته که اون روزا و شبا رو بدون خونواده، می گذرونده...

خدا من رو ببخشه...!


منبع: 12shia.blog.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">