عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

بسم رب المحبوب؛
آدرس کانال و پیج های ما در تلگرام:

عاشقانہ هاے حلال:

tel & insta: @asheghaneh_halal

خادم مجازے:

tel & insta: @khadem_majazi

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مرداد ۹۶، ۱۹:۱۰ - فاطمه
    واقعا
نویسندگان

#رسم_عاشقی / #داستان(1) ؛ #دختر_کانادایی_و_رزمنده_ایرانی
____
چکیده: این یک داستان واقعی عاشقانه و مذهبی بین یک دختر کانادایی و یک رزمنده ایرانیه که بعد از جنگ در کانادا درس میخونده...

#قسمت_بیست_و_دوم(پایانی): غروب شلمچه

اتوبوس توی شلمچه ایستاد ... خواهرها، آزادید. برید اطراف رو نگاه کنید ... یه ساعت دیگه زیر اون علم ...

از اتوبوس رفت بیرون ... منم با فاصله دنبالش ... هنوز باورم نمی شد ... .
صداش کردم ... نابغه شاگرد اول، اینجا چه کار می کنی؟ ... .
برگشت سمت من ... با گریه گفتم: کجایی امیرحسین؟ ... .

جا خورده بود ... ناباوری توی چشم هاش موج می زد ... گریه اش گرفته بود ... نفسش در نمی اومد ... .
همه جا رو دنبالت گشتم ... همه جا رو ... برگشتم دنبالت ... گفتم به هر قیمتی رضایتت رو می گیرم که بیای ... هیچ جا نبودی ... .

اشک می ریخت و این جملات رو تکرار می کرد ... اون روز ... غروب شلمچه ... ما هر دو مهمان شهدا بودیم ... دعوت شده بودیم ... دعوت مون کرده بودن ... .

پایان
__
@khatereh_313

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۵
افسر ولایی مهدی(عج)

نظرات  (۲)

بسیار زیبا بود

🦋سلام🦋

"" از ازل ایل و تبارم،همه عاشق بودند

سخت، دلبسته ی این ایل وتبار م،چه کنم""

💚💚💚💚💚

 

مدتی بود که دنبال این داستان بودم

خیلی خیلی گشتم

و حالا کاملاً تصادفی ، به طرز فوق العاده سورپرایز گونه،

در این کانال زیبا و متفاوتتون

گمشده ام را یافتم💐✨️

✨️✨️✨️✨️✨️نمیدونید که چه حسی داره✨️✨️✨️✨️✨️

دیگه تقریباً ناامید شده بودم از یافتنش!!...

💐💐💐💐💐بسیاربسیاربسیار..سپاسگزارم💐💐💐💐💐

]]]ای کاش،کتابش وجود داشت.[[[

 

✨️✨️✨️✨️✨️

در پناه حق 

سربلند و سعادتمند باشید

✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️

 

 

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">