عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

بسم رب المحبوب؛
آدرس کانال و پیج های ما در تلگرام:

عاشقانہ هاے حلال:

tel & insta: @asheghaneh_halal

خادم مجازے:

tel & insta: @khadem_majazi

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مرداد ۹۶، ۱۹:۱۰ - فاطمه
    واقعا
نویسندگان

آقای خونه حواس پرته!

آقای خونه این چند وقته خیلی مشغولیات فکریش زیاد شده

که حتا شبام تو خواب هزیون میگهDreaming

پری شباااااااااااااا  من تو سالن پای تی وی بودم دیدم از تو اتاق صدا قاه قاه خنده میاد

یعنی به دووو پریدم تو اتاق که وا چی شد آخه!

می بینم نشسته تو تخت و میخنده (چشماشم نیمه باز)شکلک های شباهنگShabahang

میگم چته آقایی؟

میگه : خروسه رو بببین چی میگه!!!  میگه قوقولی قوقول!!!!!!!!!شکلک های شباهنگShabahang

منتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

خودشTired

نی نی

شما اصلا نگران نباشین

همچین زدمش که کتلت شد!!!!

یعنی چی آخه؟!

چه معنی داره مرد گنده خواب خروس ببینه!!!!!!!!!شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

مدیونین فکر کنین من ترسیده بودماااا

*********************

بعلهههههههه آنقدر که فکرش مشغوله اون هفته با ماشین خودمون رفت سرکار؛

برگشتنی با تاکسی برگشته!!!!!

حالا این هیچی وقتی یادش اومد زنگ زد آژانس و رفت ک ماشین بیاره

یه ربع بعد آژانس زنگ زد به من (آخه با شماره من زنگ زده بود) که من منتظرم چرا نمیاین!

منم زنگ زدم آقای خونه که کجایی پس؟! ماشین دم در منتظره... 

بعد میگه: آخ آآآآآآآخ  من رفتم با اتوبوسا؛ حواسم نبود!!!!!!!!!شکلک های شباهنگShabahang

یه همچین آقای خونه باهوشی داریماااااااا

منبع: ماجراهای من و همسرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">