عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

بسم رب المحبوب؛
آدرس کانال و پیج های ما در تلگرام:

عاشقانہ هاے حلال:

tel & insta: @asheghaneh_halal

خادم مجازے:

tel & insta: @khadem_majazi

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مرداد ۹۶، ۱۹:۱۰ - فاطمه
    واقعا
نویسندگان

خاطره 5 (فراخوان 1 = 1 + 1 ) / خرید به قصد ان شاءالله !

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ب.ظ

خاطره ای باز نشر شده از وبلاگ "همسر مومن من" . قابل توجه بزرگواران؛ از اونجایی که این سایت و فراخوان مذکور تازه راه افتاده، برای راحتی زوج هایی که قصد ارسال خاطره دارند، خاطراتی نشر میدیم تا قلق کار دستتون بیاد!

____________________________________________________________

خرید به قصد ان شاءالله !

دیروز با برادرم رفتم بیرون تا ایشون رو تا کلاسشون همراهی کنم.گفتم تا کلاسشون تموم بشه من این اطراف

چرخی بزنم.چرخ زدن همانا و 140000تومان خرید کردن همان(تازه کلی هم تهذیب نفس کردم و روی خیلی چیزها چشامو بستم) وقتی برگشتم سرشار از عذاب وجدان بودم

با خودم گفتم اگه به محمد بگم احتمالاً حتماً! ناراحت میشه

شب که محمدم اومد جریان رو بهش گفتم ایشون هم طبق معمول استقبال کردن و گفتن که کار خوبی کردی و از

این حرفا...

اما من که خودم می دونستم که کارم خوب نبود و زن باید اول زندگی قناعت کنه و از این حرفا..(البته فقط

60000تومانش برای خودم خرید کرده بودماااااا...)

در نتیجه این عذاب وجدان منو رها نمی کرد...

امروز صبح بهش گفتم:من اگه جای تو بودم دیگه هیچ وقت خانومم رو تنها خرید نمی فرستادم.

محمد بهم حرفی زد که آرامش در وجودم پمپاژ شد.بهم گفت اتفاقاً اگه با من بیرون بری بیشتر خرید میکنی( من

بیشتر برات می خرم!)

یاد سخنی از حضرت علی(ع) افتادم که مضمونش این هست که چند صفت هست که داشتنش برای مردان بد و

برای زنان خوبه یکی از اون صفات بخیل بودنه.

یا امیرالمومنین!از این نواده ی مهربانتان راضی ام شما هم ازش راضی باشید.

الحمدلله ربّ العالمین...

پ.ن:البته فکرنکنید که من خیلی ولخرجم.بعد از خیلی وقت این اتفاق افتاد

پ.ن2-خانم های محترم همیشه یاد سیره ی حضرت فاطمه(س) باشیم که وقتی در منزل نان برای خوردن نداشتند و حضرت علی بعد از مدتی متوجه این موضوع شدند و به همسر خانوم و گلشان اظهار کردند که فاطمه!چرا به من نگفتی؟حضرت زهرا فرمودند (نقل به مضمون):من خجالت میکشم که از همسرم چیزی طلب کنم که در توان ایشان نیست...

پ.ن3-آقایون محترم هم این جمله را به خاطر داشته باشند که اگر همسرشان چیزی ازشان طلب کرد هیچ وقت "نه" نگویند همیشه بگویند "ان شاالله".باور کنید خدا هوای مردها را خیلی دارد پس توکل داشته باشید. من این مطلب را از استاد همیز شنیدم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">