عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

بسم رب المحبوب؛
آدرس کانال و پیج های ما در تلگرام:

عاشقانہ هاے حلال:

tel & insta: @asheghaneh_halal

خادم مجازے:

tel & insta: @khadem_majazi

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مرداد ۹۶، ۱۹:۱۰ - فاطمه
    واقعا
نویسندگان

خاطره 32 (فراخوان 1 = 1 + 1 ) / قرآن بهم نظر کرد...

جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۳۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

نمی دونم شما به تفال زدن به قرآن اعتقاد دارید یا نه؟البته به نظرم بحث اعتقاد نیستا بحث دله.

من خیلی اوقات جوابای عجیب و غریب گرفتم.مثلا یادمه اولین کسی که به طور علنی و جد در خواست

خواستگاری داد من سوم دبیرستان بودم.مامانم خیلی نگران و آشفته شد.یادمه شب سر نماز بود رو سجاده ش

نشسته بود  داشت ذکر می گفت من رفتم پیشش بهش گفتم مامان!حالا طوری نشده که!نگران نباش.

بعد نمی دونم چی شد که گفتم :من یه شوهر می خوام مثل حضرت علی(ع).

اونوقت خیلی جدی با مامانم دوتایی شروع کردیم به دعا کردن و سفارش دادن به خدا.

که یکی باشه اخلاق محمدی داشته باشه،غیرت علوی داشته باشه،جمال یوسفی داشته باشه و .....

(یعنی الان که دارم مینویسم تو کف توکل و اعتماد به نفس خودمونم!!!!!!!!!)

بعد مامانم قرآن رو باز کرد:

 قَالَ قَدْ أُجِیبَت دَّعْوَتُکمَا فَاستَقِیمَا وَ لا تَتَّبِعَانّ‏ِ سبِیلَ الَّذِینَ لا یَعْلَمُونَ

فرمود:دعای شما دو تن برآورده شد پس استقامت به خرج دهید و از راه کسانی که نمی دانند پیروی نکنید

 ...........

یادمه اولین باری که خواستگار راه دادیم یه کم بعد کنکور دادنم و اونم تو رودرواسی بود چون من اصلاً شرایط اولیه

اون آقا رو نپسندیده بودم اما چون مثل اینکه بنده ی خدا کلی صبر کرده بود تا کنکور من تموم شه مامانم روش

نشد بگه نیان!

خلاصه اون روزی که قرار بود اینا بیان وقتی برای نماز صبح بلند شدم بعد از نماز به خدا گفتم:خدایا!این بنده خدا

که هیچی!اما اون کسی که قرار همسر من قرار بدی چه جوریه؟

 قرآن رو باز کردم: 

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

در میان مومنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده اتد.بعضی پیمان خود را به

آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند و هیچ گونه تغییری در پیمان خود ندادند.

 ..................

انشاالله که خدا توفیق حفظ نعماتش رو به همه مون بده و کمکمون کنه تا خودمون رو از گناهانی که نعمت ها رو

تغییر می ده حفظ کنیم.

همسرم! هم من باید مراقب تو باشم هم تو باید مراقب خودت باشی. مراقب خوبیهات باش عزیزم.

در این شب های عزیز التماس دعا داریم از همگی.

_____________________________________

پی نوشتـ :

اصلاً مهم نیست که کسی این چیزهایی رو که گفتم قبول داره یا نه؟من صرفاً تجربه ی شخصیم رو

گفتم و اصرار هم ندارم که برای کسی حجت قرار بگیره.پس لطفا بحث  نکنید.

خانمانه نوشت:تو این روزهای گرم ماه مبارک که همسرانتون میرن سرکار و واقعا جهاد میکنن. وقتی برمیگردند

منزل ، به جای دادن یک شربت خنک(که نمیتونید بدید!) براشون جلوی کولر فضای آرومی قرار بدبد تا دراز بکشند

بعد تو یه کیسه فریزر مقداری یخ بریزید و با اون کف پای همسرتون رو ماساژ بدید.

انقدر بهشون مزه میـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــده

منبع: همسر مومن من

نظرات  (۱)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی دارین لذت بردم
پاسخ:
سلام علیکم.
نظر لطف شماست.
یـ مهدی(عج) ـا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">