عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

بسم رب المحبوب؛
آدرس کانال و پیج های ما در تلگرام:

عاشقانہ هاے حلال:

tel & insta: @asheghaneh_halal

خادم مجازے:

tel & insta: @khadem_majazi

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مرداد ۹۶، ۱۹:۱۰ - فاطمه
    واقعا
نویسندگان

فراخوان 1 = 1 + 1 / ایده عاشقانه روزانه!

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۱ ق.ظ

یه ایده عاشقانه جالب!


یکیشو انتخاب کن😉😁❤️ولی یادت باشه باید انجامش بدی😅


______1👈🔑
______ 2👈🔑
______ 3👈🔑
______ 4👈🔑
______ 5👈🔑
______ 6👈🔑
______ 7👈🔑
______ 8👈🔑
______ 9👈🔑
______ 10👈🔑
______ 11👈🔑
______ 12👈🔑
______ 13👈🔑
______14👈🔑
______15👈🔑
______16👈🔑
______17👈🔑
______18👈🔑
______19👈🔑
______20👈🔑
______21👈🔑
______22👈🔑
______23👈🔑
______24👈🔑
______25👈🔑
______26👈🔑
______27👈🔑
______28👈🔑
______29👈🔑
______30👈🔑

این یه چالشه 😂😳😂


جواب :👧👦

1: برو حموم یه اهنگ بخون ویس بده💦🛀
2: یه عکس یهویی بگیر بده📷
3: عکس منو بذار تو گروه دو نفرمون بنویس عشقم📝
4: پوچ😂
5: گریه کن عکس بده 😭
6: تا یه هفته بهم بگی دوست دارم😏
7: تا یه هفته بهم شب بخیر بگی 💤
8: پوچ😂
9: کیو بیشتر از همه دوست داری؟؟؟❤️
10:از کی متنفری؟؟؟💔
11: به من چه حسی داری؟؟؟🙆💪
12: بهترین کسی که تو زندگیت داری کیه؟✌
13: دلت واسه کی تنگ شده؟؟؟💘
14: از کف پات عکس بگیر بفرس👟👡
15: یه هفته هر روز یه شاخه گل رز برام باید بیارى
16: بدترین ویستو بده
17: بدترین عکستو بده😏
18: پوچ😂
19: امشب و فردا شب باید ظرفا رو بشورى
20: اسممو بنویس رو سینت عکس بفرس🙇
21: اسممو بنویس کف دست بده عکس بگیر بفرس✋
22: ی فیلم. بگیر بگوعاشقتم با اسمم
23: لباتو غنچه کن عکس بگیر بفرس 💋
24: از شلوار پات عکس بگیر بفرس😨
25: آدرس کامل خونتونو بفرس📝
26: 120 تا قلب قرمز بفرس واسم❤️❤️❤️
27: یه تیپ بزن که من میگم👢👜👔👒
28: اسم 5تا از بهترین دوستات
29: اخرین بارى که شام پختى کی بوده؟؟؟💑
30: هرچی دوست داری بهم بگو✌👄

مدیونی اگه انجام ندی 😜

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۰
افسر ولایی مهدی(عج)

نظرات  (۱)

۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۹ خاک پای یار
سلام علیکم یک خاطره از شهید کاظمی دارم می خواهم اینجا بنویسم سال65 از جوجه رزمنده ها بودم یعنی هرکاری کردم در عملیات شرکتم ندادند بعد مارا برای پدافند بعد از عملیات گذاشتند بعد از عملیات کربلای 5 حدود11روز در منطقه بودیم که در این مدت 2بارموفق شدم صورتم را بشویم معمولا نماز را باتیمم می خوندیم حقیقتا دیگر خسته بودیم دشمن خیلی عزیت می کرد.بچه ها گفتند 2نفر از فرماندهان سپاه آمده اند . بعد چند دققیقه اون دونفر آمدند سنگرما فقط یک دوربین نظامی  دستشان بود ویکی یک کلا کاسه سرشان از اونکه لایق تربود پرسیم کی میریم پشت خط ؟بااند تاملی جواب داد امشب باور نمی کردم گفتم بگو بخدا نگاهی معنا دار به من کردوبا اون نگاه بهم فهماندم که هنوز خیلی  بچه ام گفت جان امام>> بعد من نشناختم کیه این آقا تا حدود 20سال گذشت اخبار اعلامکرد یک هواپیما سقوط کرده تعدادی از فرماندهان شهید شدند وقتی تصویر شهید کاظمی را نشان داد از لبهای غنچه ایش یاد آن خاطره افتادم گفت جان امام برای شادی روحش صلوات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">