عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

بسم رب المحبوب؛
آدرس کانال و پیج های ما در تلگرام:

عاشقانہ هاے حلال:

tel & insta: @asheghaneh_halal

خادم مجازے:

tel & insta: @khadem_majazi

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مرداد ۹۶، ۱۹:۱۰ - فاطمه
    واقعا
نویسندگان

شخصی تعریف می کرد : روزی همراه همسرم توی پارک محله قدم می زدم، جوونی با همسرش در حال عبور بود. وقتی که به ما رسید برای مسخره پرسید : چرا همسرت با حجابه؟ موهای سرش رو ببینن چی میشه؟!

من که سعی می کردم خونسرد باشم، گفتم : میدونی فرق بین زن با حجاب و بی حجاب چیه؟

گفت: چیه؟

گفتم : اتومبیل شخصی با تاکسی چه فرقی داره؟

جواب داد : تاکسی برای استفاده ی عمومیه و اتومبیل شخصی برای استفاده شخصی.

گفتم : زن بی حجاب و زن پوشیده هم اینطوریه؛ زن بی حجاب همگانیه، مردم بهش و به زیبائی هاش نگاه می کنن و لذت می برن و…  بنابراین، اینجور زنی مثل تاکسیه. اما زن با حجاب فقط اختصاص به همسرش داره. دیگران اونو نمی بینن و صورت و زیبائی هاش در برابر چشمهای خائن قرار نمی گیره. و پیش همسرش محبوبه؛ چون میدونه که فقط اختصاص به اون داره، و …

جوون بسیار ناراحت شد و  گفت: من خواستم مسخره کنم ولی شما منو نصیحت کردین و … من تحمل ندارم همسرم مانند تاکسی همگانی، مورد استفاده ی عموم باشه!

خاطره از : زهره خانم

منبع: جوان انقلابی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۳۰
افسر ولایی مهدی(عج)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">