عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

بسم رب المحبوب؛
آدرس کانال و پیج های ما در تلگرام:

عاشقانہ هاے حلال:

tel & insta: @asheghaneh_halal

خادم مجازے:

tel & insta: @khadem_majazi

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مرداد ۹۶، ۱۹:۱۰ - فاطمه
    واقعا
نویسندگان

دوسال بود باهاش دوست بود؛ مادرش از مادرم همون اول خواستگاری کرد!

منو به همه فامیلاشون معرفی کرد؛

اصلا فکر نمیکردم سر کاری باشه، میدونید بعد دوسال بهم چه اس ام اسی داد؟؟؟

اینم از اس ام اسش:....

« سلام هر چی فکر میکنم میبینم ما به درد هم نمیخوریم؛

من شاید نتونم تو رو خوشبخت کنم و اون زندگی رو که دوست داری واست بسازم.

راستی خواستم یه چیزی رو بهت بگم که تو دوستی های دیگت واست بشه تجربه؛

البته شاید از دستم ناراحت شی! ولی بگم بهتره...

اون روزای اول دوستیمون یادته همیشه دستتو میزاشتی تو دستمو عین یه بچه بهم وابسته شده بودی و همش بهم میگفتی عاشقتم؟!

من اون موقع ها همش به سادگی تو تو دلم میخندیدم و میگفتم این دختره چقد احمق و سادست؛

نمیدونه من فقط میخوام ازش سو استفاده کنم و بعد هم ولش کنم.

اینو بهت گفتم تا دیگه حماقت نکنی. برای همیشه خداحافظ. »

میدونید بعد از خوندن این اس ام اسش چه حالی شدم؟؟!

از خودم بدم اومد. از این که دوسال بازیچه دست یه پسری بودم که فقط میخواسته ازم سو استفاده کنه.

اون سو استفادشو کرد و رفت! من موندم و یه قلب شکسته.

خواهرای گلم فکر نکنید اگه یه نفر بهتون قول ازدواج داد، اگه اینجوری مثل من به همه معرفیتون کرد داره راست میگه. تورو خدا نگید این با بقیه فرق داره.

میگن عشق با جمله ی تو با بقیه فرق داری شروع میشه و با جمله تو هم مثل بقیه ای تموم میشه.

گول حرفای این پسرا رو نخورید؛ خواهش میکنم.

من این تجربه رو به دست آوردم ولی در عوض خیلی چیزارو از دست دادم.

حالا شما بدون این که چیزی رو از دست بدید از تجربه من استفاده کنید.

ارزش خودتونو بدونین و  نزارید یه پسر از جسمتون استفاده کنه و پشت سرتون بشینه مسخرتون کنه.ارزش ما دخترا خیلی بیشتر از این حرفاست؛

راستی این پسره همیشه به من میگفت ما پسرا از دخترایی خوشمون میاد که دست نیافتنی باشن؛ پس سعی کنید دست نیافتنی باشید. برای همتون آرزو میکنم که هیچ وقت گول حرفای پسرا رو نخورید.

موفق باشید.

خاطره از: م.الف تهران

برگفته از: چادرم را دوست دارم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">