عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

بسم رب المحبوب؛
آدرس کانال و پیج های ما در تلگرام:

عاشقانہ هاے حلال:

tel & insta: @asheghaneh_halal

خادم مجازے:

tel & insta: @khadem_majazi

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مرداد ۹۶، ۱۹:۱۰ - فاطمه
    واقعا
نویسندگان

بسم رب النور؛

بخاطر چادر از مصاحبه رد شدم!

مصاحبه ای که دومین نمره آزمون مدرسی زبان انگلیسی رو توی استان کسب کرده بودم. اما دو نفر آقا و خانمی که از تهران جهت مصاحبه تشریف آورده بودن و خانم که نگو انگار محل کسب علم و ادب و دانش رو با کجای اروپا عوضی گرفته بود!!

 (شرمنده ام که توضیح می دم اما بخدا قسم . ناخنها حداقل دو سانت با لاک های رنگین . آرایش صورت که واویلا و نوع پوشش که خدا می داند و بس و موها که یک وجب بیشتر بیرون با رنگ و مش خود نمایی می کرد) .

 علی رغم پاسخ کامل و محاوره ای به زبان انگلیسی که به سوالات ایشان دادم و آقای همراه ایشان که بیان بنده رو تایید می کرد، این خانم با نهایت بی احترامی در حالیکه با نوک ناخن دوسانتی اش لای دندانش را خلال می کرد گفت: برای جواب یه هفته دیگه مراجعه کنم. 

یه هفته بعد که رفتم نتیجه رو ببینم به خدا قسم تمام افرادی که اونجا داشتم براشون یاد می دادم که چه جوری خودشون رو معرفی کنن و چی بگن قبول شده بودن الا بنده و دوست بنده که هر دو چادری بودیم !!!

 اعتراض دادیم. دو ماه دیگه رفتیم مجددا برا مصاحبه. اما متاسفانه همون خانم و آقا باز تشریف آورده بودن. خانم با نهایت .... رو به من کرد و گفت : خانم .... . گفتم بله . گفتن: اینو بدون وقتی من یکی رو رد می کنم یعنی رد کردم و نیازی به اعتراض نداشتین خانم!!

حالا سوال اینجاست . تو مملکتی اسلامی که نتیجه خون هزاران شهید بوده چرا باید اینگونه افراد فعالیت داشته باشن. چرا باید از روی غضب و عقده من و امثال بنده رو کنار بزارن و هیچ ارزشی به بار علمی و حیا و حرمت ما ندن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اونم تو یه موسسه زبان بین المللی ایران !!!؟؟؟؟؟

همون سال تو کانون بسیج به عنوان مدرس بعد از مصاحبه و... مشغول به تدریس شدم . اما بعد از سه سال مسئول آموزش زبان اونجا هم عوض شد و چند نفر از ما رو که چادری بودیم کنار گذاشته و خانمها و دانشجویان زبان که پوشش های خیلی اسفناک داشتند رو برا تدریس انتخاب کردن!!!

حالا باز بگم؟؟؟!!!!!!! بخدا معلوم نیست این مسئولین دارن چیکار می کنن.

به احترام دردهای مشترک من و سایر چادریها باز هم سکوت میکنم... سکوتی بالاتر از فریاد!

خاطره از: رویا

منبع: دختر چادری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">