عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

بسم رب المحبوب؛
آدرس کانال و پیج های ما در تلگرام:

عاشقانہ هاے حلال:

tel & insta: @asheghaneh_halal

خادم مجازے:

tel & insta: @khadem_majazi

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مرداد ۹۶، ۱۹:۱۰ - فاطمه
    واقعا
نویسندگان

بعضی وقتها نگاه عمقی، ساده و زیبا به ازدواج آینده اون رو بیمه خواهد کرد .

چرا شما از از این کارتها نداشته باشید ؟
عرف نیست ؟ بگذارید نباشد!
شما آن را عرف کنید!



نظر آقای محمدعلی درخصوص این عمل زیبا:
1- بنده مقلد حضرت آقا هستم و نظر ایشون رو هم مطالعه کردم؛ شعبده بازی به معنای کارهایی سبیه سحر و از این دست مسائل حرام است نه این کاری که در مراسم بنده اجرا شد، که استفاده از تکنیک خطای دید و کارهای جذاب بوده است. و بنده هم معتقدم که نه لغو بوده و نه لهو جالب اینکه در مراسم بنده به تعداد متنابهی از اهل دین و مذهب و به خصوص روحانیت معظم حضور داشته اند.
2- در مورد هزینه ها باید بگویم که تمامی برنامه ها اعم از طراحی کارت و برنامه های جانبی به صورت هدیه بوده و هزینه ای در بر نداشته است ضمن اینکه کارت طراحی خود بنده بوده و چاپ آن هزینه ای برابر یک سوم کارتهای معمول و ارزان قیمت بازار داشته است.نماهنگ رو خودم درست کردم و با صدای شهید آوینی و حضرت آقا بود.
3- بریز و بپاش هم در کار نبوده چرا بنده به خاط ر همین ماجرا با اجرای مراسم در تالار مخالفت کردم و مراسم در یک فضای باز و روستایی اجرا شد. هزینه این عروسی کمتر از یک دوم هزینه های معمول بوده است.
4- ضمنا مراسم توسط پروجکشن برای خانمها نمایش داده می شد که مورد استقبال هم قرار گرفت.
5- از همه دوستانی که دعا کردند هم متشکرم و آرزوی سعادت برای اونها دارم.
در آخر هم باید عرض کنم تمام هدف بنده این بوده که از کارت عروسی تا مراسم آن را طوری برنامه ریزی و اجرا کنم که پیامی باشه برای همه مذهبی ها که منفعلانه عمل نکنند و بر حسب ان تنصرالله ینصرکم اقدام کنند تا خداوند ثبات قدم رو ارزانی اونها کند . ضمنا دوستی فرموده بودند که همه با این کارت روی ام زووم کرده اند ضمن تشکر باید عرض کنم اجرای دستورات الهی بر مبنای جلوگیری از حرام در مجلس شادی مگر اینقدر غیر عادی شده که موجب توجه ویژه باشد ؟
بزرگوار دیگری هم فرمودند از نماد های ایرانی استفاده شود که باید عرض کنم : ما به جمهوری زهرایی خود می نازیم / ورنه بی فاطمه این خطه ایران هیچ است!

_____________

منبع: ساختمان همسران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">