عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

بسم رب المحبوب؛
آدرس کانال و پیج های ما در تلگرام:

عاشقانہ هاے حلال:

tel & insta: @asheghaneh_halal

خادم مجازے:

tel & insta: @khadem_majazi

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مرداد ۹۶، ۱۹:۱۰ - فاطمه
    واقعا
نویسندگان

خاطره 58 (فراخوان 1 = 1 + 1) / بفرمائید آرامش!

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۷ ب.ظ
بفرمائید کمی آرامش میل کنید...
هوالمحبوب

با خودم قرار گذاشتم ، هر بار چند تا از نکاتی که باعث می شه زندگی هامون پروانه ای تر بشه و زوجها از بودن در کنار هم، نهایت آرامش رو کسب کنند و به قول معروف به بهداشت روان خانواده­ ها کمک می کنه رو براتون بگم؛ برای شروع 5 تا جمله هست که همسران محترم عاشق شنیدنش هستند و به عبارتی اگه صادقانه بیان بشه؛ معجزه می کنه.

1. وقتی مشکلی پیش میاد،به جای سرزنش و ایجاد فاز منفی که متاسفانه اکثر ما کارمون همینه؛ صبورانه و با محبت به همسرتون بگید" نگران نباش،من همراهتم عزیزم"اینطوری بهش می فهمونی که پشتوانه خوبی چون شما رو داره و این دلگرمی، اعتماد به نفس خدشه دار شدش رو ترمیم می کنه و حالشو جا میاره مثل آب رو آتیش.

2. این رو فراموش نکنید که،همسرتون خیلی دوست داره بفهمه؛ آیا تونسته با کمکش شما رو خوشحال و راضی کنه یا نه.با گفتن این جمله که "بسیار هوشمندانه و با فکر عمل کردی؛ ازت متشکرم" اون رو ترغیب می کنه تا گامهای بلند تری رو برای ایجاد آرامش و حس رضایت در شما برداره.چونکه از جانب دوست داشتنی ترین حامیش مورد تقدیر قرار گرفته واین احساس در اوج بودن رو براش تداعی می کنه.

3 . این خیلی مهمه که بدونی همسرتون درهر زمانی نیاز داره این جمله رو از شما بشنوه " به تو اعتماد دارم " حقیقت اینه که مردها مهارت کمی برای خوندن ذهنتون دارن و تا این جمله رو از خودتون نشنون از حس تردید خارج نمیشن. بنابراین سعی کنید به عناوین مختلف این مطلب رو بهش بفهمونید که با خیال راحت در بحرانی ترین شرایط هم به همسرتون تکیه خواهید کرد چون بهش اعتماد دارین.

4. همسرتون دوست داره مشکلات رو براتون حل کنه و وقتی خودتون صراحتا اینو ازش بخواین،اون می فهمه که نه تنها بهش اعتماد دارید بلکه باور دارید که اون قادره راه حلی پیش پاتون بذاره. بنابراین بهترین جمله در این اوقات اینه " تو چی فکر می کنی؟"

5. مهم نیست که چه مدتی از زندگی مشترکتون می گذره، حتی اگه مدت زیادی هست که ازدواج کردید، این دو کلمه جادویی هرگز قدیمی نمی شود.با گفتن  جمله " دوستت دارم " به او یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید.

___________

منبع: هفته نامه متاهلین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">