عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

وبلاگ رسمی کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی : @asheghaneh_halal

عاشقانه های حلال

بسم رب المحبوب؛
آدرس کانال و پیج های ما در تلگرام:

عاشقانہ هاے حلال:

tel & insta: @asheghaneh_halal

خادم مجازے:

tel & insta: @khadem_majazi

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مرداد ۹۶، ۱۹:۱۰ - فاطمه
    واقعا
نویسندگان

خاطره 39 (فراخوان 1 = 1 + 1 ) / تیپ و آراستگی

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۲۸ ق.ظ


تیپ و آراستگی

بسم الله الرّحمن الرّحیم

موقعی که محمدحسین اومد خواستگاری راستش تیپش زیــــــاد خوب نبود یعنی من خیلی نمی

پسندیدم البته خیلی مرتب و تمیز بوداااا اما از اون جوری که موهاش بود و محاسن و... خیلی خوشم

نمی اومد بعد از عقدمون چندتا راهکار بهش پیشنهاد دادم که وقتی عمل کرد چهره ش از این رو به اون

رو شد یعنیـــــــــــــــــــــــــــی عاااااااالی!حالا بهتر هم میشه:))

الانا وقتی یه جور خاصی ریش میذاره بهش می گم اگه روز اول همینجوری اومده بودی همون موقع بهت

جواب مثبت می دادمالبته خیلی ها میگن که محاسن اونجوری بهش نمیاد اما به نظر من که فوق العاده جذاب و خواستنی میشه(خب البته شاید فقط به چشم من اینجوریه!)

وقتی بهش گفتم خب چرا قبل ترها خودتو اینجوری درست نمی کردی گفت:آخه خیلی دوست نداشتم

جلب توجه (نامحرم)کنم...!(یعنی اعتماد به نفس رو داشتید) من حتی دیگه الان یکسری از لباس

هایی که دوران مجردی سرکار می پوشیدمو دیگه نمی پوشم چون کهنه بودن و الان خیلی از لباس های

خوب و رسمی اون موقعم رو برای دم دستی استفاده می کنم به خاطر اینکه حالا که ازدواج کردم باید خوشتیپ باشم.

چند وقت پیش هم عطر۱۰۰میلی که پارسال براش خریده بودم تموم شد به نظر من یک سال برای تموم

شدن عطر یه خورده کمه!

محمدحسین:عزیزم!عطرkenzo ای که برام گرفته بودی تموم شد

من:محمدحســــــــین جـــــــــان!مصرف عطرت بالاست هاااااااااااااااااااااااااا!

محمدحسین:بــــــــــــــــــــــــــــلهمرد متاهل باید هم مصرف عطرش بالا باشه

من:

     

 والا ما تا الان این چیزا رو فقط برای خانم ها دیده بودیم تا آقایون در صورتی که چقدر توی دین ناب ما در

این زمینه به مردها سفارش شده.جدای همه ی این ها من کمتر مردی رو دیدم که حواسش به این باشه

که برای زن نامحرم جلب توجه نکنه.چقدر اند مردایی که دوران مجردی همش تیپ می زنند تا نگاه خانم

های دیگه رو به سمت خودشون جلب کنند اما همین که ازدواج میکنن برای همسر خودشون هیچی

هیچی هیچی یا حتی بعضی از مردا رو توی خونه شون نمی تونی تحمل کنی انقدر که کثیف و نامرتب

اند اما همین که بخوان برن بیرون...

خدا به همه توفیق بده که به جزئی ترین مسائل دین بتونن عمل کنند به من و محمدحسین هم به برکت

اون ها این توفیق رو بده

امام کاظم(ع):عطر زدن و بهره گیری از بوی خوش از اخلاق پیامبران است.

امام رضا(ع):خوب است که مرد هر روز از عطر و بوی خوش بهره گیرد و اگر نتوانست،یک روز در میان و اگر

نتوانست،هر جمعه.

امام رضا(ع):...خودآرایی مردان مایه ی افزایش عفت و پاکدامنی زنان است[چنان که برخی]زنان عفت را

بر اثر ناآراستگی همسرانشان رها کردند.

آخیییییییییییییی! یعنی محمدحسین این اخلاقش به اجدادش رفته

واقعاً این حدیث آقا امام رضا(ع) درسته که میگن عفت زنان بیشتر میشه علاوه بر اون من وقتی می بینم

که همسرم انقدر پاکه و حواسش به نگاه و نحوه ی برخورد با نامحرم و... هست خودم هم بیشتر

حواسم جمع حجاب و رفتار و عفافم میشه و سعی میکنم که بیشتر از قبل خودم رو برای خدا و همسرم

حفظ کنم

خدایا شکرت که به من یک همسر پاک و نجیب عطا کردی به حق تقوای حضرت یوسف(ع) روز به روز بر

تقوای ما بیفزا....آمین

الحمدلله...

منبع: همسر مومن من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">